1 Ağustos 2014 Cuma

Ralph Lauren Polo Blue Sport



















ABD' li moda markası Ralph Lauren, klasik Polo Blue parfümünün spor versiyonunu yapmak istemiş. Bugün Ralph Lauren Polo Blue Sport' u inceleyeceğiz. Aromatik- fujer grubunda gösterilmekte. Aromatik yeşil bitkiler, meyvemsi notalar, hafif baharatlar bu koku için ipuçları verir.

Üst- elma, nane, mandalina, sedir ağacı,

Orta- adaçayı, zencefil, yeşil bitkiler,

Alt- eğrelti otu, amber, misk, sandal ağacı, paçuli, meşe yosunu.

Ben ilk başta, taze nane ve kavun notaları aldım. Sucul ve fresh his var. Sonra aromatik yeşil bitkisel tarza döndü. Adaçayı olabilir... Hatta yosun olabilir. Selvi ağacı olabilir. Böyle yorumladım. Ferah, taze, canlı aromalar var. Sonra hafif bir zencefil ve adaçayı harmanı hissettim. Parfümün genelinde dengeli bir tatlılık ve aromatik hava seziliyor. Bu, uzun süre böyle gitti. Kapanışa doğru hafif bir misk, yumuşak odunsu notalar ( belki paçuli ) ve yosunsu rayihalar olabilir diye tahmin ettim. Düz bir çizgide gidiyor, çok değişmiyor. Sürprizi yok. Herkesin beğeneceği bir parfüm olur. Kolonya tarzına yakın yorum var.

İdeal bir yaz mevsimi kokusudur. Ben bolca sıkabilirim. Günlük kullanım kokusudur ve her türlü sosyal faaliyete uyar. Tene yakın duruyor. Fark edilirliği ilk anda güçlüdür, sonra yumuşar. Kalıcılık ise fena değil. Günün üçte birinde sizi idare eder. Böyle bir kokudan çok yüksek beklentiler olmaz. Bu nedenle de aroma akışkanlığını ve dengesini zorlayacak bir aşırılığa tesadüf edilmez.

Koku- 4 Kalıcılık- 3

Kendinize en uygun parfümü seçip, beğeniyle kullanabilirsiniz. Parfüm Testimize katılın. http://7nota1parfum.blogspot.com.tr/2014/04/parfum-testimiz-baslyor_18.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder