İtalyan moda evi Fendi, 1918 yılında Roma merkezli olarak kuruldu. 1930- 40' lı yıllarda Roma dışında butik mağazalar açtı. Kurucusu Adele Casagrande' dir. Deri, kürk, parfüm, gözlük, lüks eşya, hazır giyim, çanta gibi ürün gamları var. Deri ve kürk kıyafetlerde modern ve yenilikçi tekniklerle beğeni kazanmakta.
Fendi- Fan di Pour Homme ile ilgili konuşalım.
Aromatik- odunsu bir kokudur. Deri, odunsu notalar, baharat notaları ve turunçgiller koku karakterini belirliyor.
Notaları basit ve sade olmuş :Turunçgiller, ağaçsı notalar, deri, kakule, pembe biber ve defne.
Turunçgil karışımı ferah ve tatlı bir başlangıca meydan vermiş. Daha sonra parfüm tene oturup güzelleşiyor. Deri ve ağaçsı notalar kuru, sıcak, sofistike bir yorum biçimine tahvil etmekte. Devamında modern tarzda tatlı baharatlar var Bu kısımda aromatik notaların da alındığını söyleyelim.
Derinlik ve konfor noktasında güzellik, kalıcılık ve kalite unsurları olarak karşımıza ağaçsı notalar/ deri ve tatlı baharatlar çıkmakta. Aslında yalnızca bu notalar bile parfümün mesajını vermek için yeterli olacaktır.
İlkbahar ve yaz sezonu parfümü olarak görülebilir. Bununla beraber her mevsime, her ortama uyar. Tende kalış süresi odun ve baharat katmanında artmakta= Hafif esintilerle 12 saat. Günlük kullanımda tazeleme yapılabilir. Herkesin beğeneceği bir koku karakteri var.
Koku- 4 Kalıcılık- 3
Kendinize en uygun parfümü seçip, beğeniyle kullanabilirsiniz. Parfüm Testimize katılın. https://7nota1parfum.blogspot.com/p/parfum-testi.html
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder