13 Mart 2016 Pazar

Comme des Garcons- Blue Santal EDP / 2013



 
























Japon niş parfüm üreticisi Comme des Garcons' un Mavi- Blue serîsinden bir parfüm yorumlayacağım.

Comme des Garcons- Blue Santal; ağaçsı- baharatlı gruba sokulmuş. Odunsu notalar, aromatik notalar, baharatlar genel hissiyatı oluşturmakta.

Harmandaki notalar çam, ardıç meyveleri, mavi biber, sandal ağacı olarak açıklanmış.

Mavi biber diye bir şeyi ilk defa okuyorum.

Açılışa bakalım= Metalik tarzda meyveler var. İlk başta turunçgiller ( limon, bergamot ) olarak algıladım. Sonra yeşil notaları hissettim. Bu arada çam iğneleri/ kozalağı biçiminde notalar aldım. Bunlar sıcak ve yumuşak etkiler yaptı. Sonra biberli notalarla tene yerleşip güzelleşmekte.

Parfüm kuruyup tene oturmaya başlarken, meyveli notalar ekşimsi hale geliyor. Kapanış ve tenden ayrılış kadifemsi, sıcak sandal ağacıyla olmakta.

Biber ve ağaç kombinasyonu lüks, zengin ve şatafatlı donelerle; aynı zamanda kalıcılık, kalite ve güzellik unsurlarını barındırmakta. Tende kalıcılığı bu çizgide neredeyse bir günü geçiyor. Odun ve biber kullanımı CDG Wonderwood' dan esintiler sunuyor.

Notalar dengeli, akışkan ve rafine olmuş. Sentetik bir şey hissetmedim. Metalik açılış aslında güzel olmuş, beğendim. Orta notalara kadar koyu ve kaliteli çam esintileri var.

Her mevsime uyar. Benim için, bol bol sıkmakta sakınca yok. Ancak, başka bünyeleri belki, biberli notalar, aşırı sıkılırsa rahatsız eder... Günlük kullanıma uygun bir kokusu var. Resmî davetlerde, gece kullanım için çok iyi bir seçim olacaktır. Koleksiyonunuzda olması gereken parfümlerden biridir. Harman sade olmuş. Ne var ki, koku karakteri bu sadeliğe lüks ve konforu da ekliyor.

Koku- 5 Kalıcılık- 5



Kendinize en uygun parfümü seçip, beğeniyle kullanabilirsiniz. Parfüm Testimize katılın. https://7nota1parfum.blogspot.com/p/parfum-testi.html

1 yorum:

  1. Merhaba.Yukarıda övgüyle yorumladığınız Blue Santal ; Creed Original Santal ; Bond Sandalwood parfümleri arasında tercih yapmak gerekirse , tercihiniz ne olurdu?

    YanıtlaSil